امکانات اسمارت پرمیت

اسمارت پرمیت در فعالیت های زیر به شما کمک میکند

ساخت پرمیت، به راحتی و بدون دردسر

دیگر فرایند صدور پرمیت برای پیمانکاران مختلف، کار سختی نیست. شما میتوانید به راحتی پرمیت ها را ایجاد و سفارشی سازی کرده، سپس برای استفاده مجدد در آینده آرشیو کنید.

هوشمندسازی فرآیند ثبت پرمیت

نمای کلی عملیات مجاز هر پرمیت قابل مشاهده است، و به این طریق میتوان تمام تداخل های زمانی را به راحتی تشخیص داد و یک برنامه زمانی مطمئن تنظیم کرد.

مدیریت و کنترل فعالیت های در حال انجام هر پرمیت

امکان ارتباط، تبادل اطلاعات و آگاهی سریع از تغییرات پرمیت ها در هرمکان و زمان و با هر وسیله ای (لپتاپ، موبایل، تبلت)

تسریع فرآیند ثبت پرمیت

جلوگیری از اتلاف وقت، از صدور پرمیت گرفته تا مراحل رد/تایید آن

امکان کنترل پرمیت از لحظه شروع تا پایان کار

با نرم افزار مدیریت پرمیت، میتوانید فقط در عرض چند دقیقه، پرمیت‌های مختلف را ایجاد، بررسی و تایید کنید. تقریبا 70% از زمان، در مقایسه با روش‌های سنتی، صرفه جویی میشود. اسمارت پرمیت، یک جریان کاری ساده و امن با عملکرد مناسب، برای شما فراهم میکند.

اسمارت پرمیت

امکانات اصلی نرم افزار مدیریت پرمیت

  • داشبورد اختصاصی برای مدیریت پرمیت
  • مبتنی بر ابر (Cloud Based) و سرویس محور (SaaS)
  • اپلیکیشن اختصاصی
  • گزارشهای تحلیلی و نموداری
  • تحلیل فرآیندها
  • امکان ارتباط با سایر سامانه ها
  • امکان اتصال به پنل پیامکی، ایمیل و …
  • پیوست اسناد و تصاویر
  • امکان جستجوی گسترده
  • امکان استفاده از انواع الگوهای پیشفرض آرشیو و فراخوانی فایل های پرمیت به صورت امن
  • تعریف جریان های کاری خودکار و سفارشی
  • امکان درج اطلاعات دست‌جمعی با فایل اکسل (مثل درج اطلاعات حساب کارکنان به صورت یکجا، به جای ثبت مشخصات تک تک آن ها)
  • خروجی گرفتن از داده ها به صورت اکسل
  • امکان کلون کردن پرمیت و سپس ویرایش آن ها، برای ایجاد سریعتر پرمیت‌های جدید

مزایای استفاده از نرم‌افزار مدیریت پرمیت

  • صرفه‌جویی در هزینه و زمان
  • ثبت و ذخیره تاریخچه عملیات
  • خودکار سازی فرایند صدور پرمیت
  • ردیابی و نظارت بر روند پیشرفت برنامه
  • برقراری ارتباط شفاف بین متقاضی و واحدهای تاییدکننده
  • دسترسی آسان به اطلاعات
  • تسهیل توسعه و گسترش عملیات
اسمارت پرمیت